Działamy bardzo prosto. Najpierw musimy poznać firmę i szczegółowo omówić jej sytuację: bolączki, sukcesy, plany, marzenia i dzień dzisiejszy. Potem, na podstawie zgromadzonych informacji przeprowadzamy badanie rynku, obserwując działania podobnych firm na całym świecie. Konsultujemy się z naszymi współpracownikami w kilku krajach. 

Następnie przeprowadzamy burzę mózgów. Z niej wynikają konkretne zadania prowadzące do stworzenia ostatecznej strategii. Strategia przybiera zazwyczaj formę prezentacji i bardzo często zawiera nowe, interesujące sugestie dla naszego Klienta.

Po prezentacji dyskutujemy z Klientem dalsze kroki związane w wprowadzaniem strategii w życie i przedstawiamy nasze rekomendacje.

Brzmi prosto? Ale zapewniamy: nie jest...

W związku z tym dobrze jest, kiedy na Twoją firmę krytycznym okiem spojrzy kilka osób. Jest ogromna szasa na to, że pojawią się niebanalne pomysły, które odmienią wizerunek Twojej firmy i przyciągną nowych, ważnych klientów.